دلم می خواد .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

جمعه 17 شهريور 1391
ن :

دلم می خواد .....

سلام .....

 

دلم می خواد بگم مستم ، که هستم ...

بگم من شیشهء غم رو شکستم .....

دلم می خواد تو این عمری که دارم ...

برونم من غم و از روزگارم .....

دلم می خواد صدای خنده هامون ...

بپیچه باز تو گوشای خدامون .....

دلم می خواد بخونیم از دوباره ...

بگیم اینجا زمستونم بهاره .....

دلم می خواد تو این حالی که دارم ...

بازم سر روی شونت من بذارم .....

دلم می خواد با این حال خرابم ...

بگم یارب بسه ، بس کن عذابم .....

 

" ه.م غروب "

 



نظرات شما عزیزان:

س. خ غریب
ساعت16:18---22 شهريور 1391
میبینم که روز به روز به بداهه سرایانتان اضافه میشه

ولی نمیدونم چرا این بداهه ها برام آشناس پاسخ:سلام ... شاید این ها رو هم قبلا شنیده باشید ؟


آینه ..باران
ساعت11:16---18 شهريور 1391
سلام ..زیبا و دلنشین خواندمتان ..

فی البداهه در پاسخ ترانه ..چند بیتی آمد..برایتان ارسال میکنم ...

موفق باشید

یا حق پاسخ:سلام ... شما همیشه من رو شرمنده می کنید ، ممنون از توجه و بداههء زیباتون .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.